het gezicht achter
studio kid
Hi! Even voorstellen, ik ben dus Maud Duijn. Hier wat feitjes op een rijtje:
- Ik ben 27 jaar, woon in Groningen en heb een passie voor design.
- Ik maak sinds 2018 websites, logo’s en andere grafische documenten.
- Sinds 2020 bestaat Studio Kid, eigenlijk met één doel: dingen mooier maken. Een logo sprekend(er) maken, net dat extra sausje over een website heen gieten of een saaie rapportage visueel maken waardoor het veel leuker lezen is.
- Studio Kid staat voor het speelse, het onbevangene en het creatieve.
- Na anderhalf jaar Studio Kid gecombineerd te hebben met een 9-5 baan, heb ik in 2022 besloten fulltime ondernemer te worden. Beste beslissing ooit!
- Ik geloof er heilig in dat een goede branding jouw merk sterker maakt. Dat een unieke en functionele website je helpt om de doelgroep beter aan te spreken. Én dat je huisstijl doorvoeren in al je communicatiemiddelen – van flyers tot aan social media – je merk echt herkenbaar maakt.
- Ik houd van koffie. Bakje doen?
het gezicht achter
studio kid
Hi! Even voorstellen, ik ben dus Maud Duijn. Hier wat feitjes op een rijtje:
- Ik ben 27 jaar, woon in Groningen en heb een passie voor design.
- Ik maak sinds 2018 websites, logo’s en andere grafische documenten.
- Sinds 2020 bestaat Studio Kid, eigenlijk met één doel: dingen mooier maken. Een logo sprekend(er) maken, net dat extra sausje over een website heen gieten of een saaie rapportage visueel maken waardoor het veel leuker lezen is.
- Studio Kid staat voor het speelse, het onbevangene en het creatieve.
- Na anderhalf jaar Studio Kid gecombineerd te hebben met een 9-5 baan, heb ik in 2022 besloten fulltime ondernemer te zijn. Beste beslissing ooit!
- Ik geloof er heilig in dat een goede branding jouw merk sterker maakt. Dat een unieke en functionele website je helpt om de doelgroep beter aan te spreken. Én dat je huisstijl doorvoeren in al je communicatiemiddelen – van flyers tot aan social media – je merk echt herkenbaar maakt.
- Ik houd van koffie. Bakje doen?
soms heb je gewoon iemand nodig die een mooie stijl neerzet, een stijl die past bij jou en je bedrijf. een soort eigen taal waarmee je jouw doelgroep aanspreekt. waarmee je verder komt en waar je trots op bent. daar kom ik kijken.