De Kinderacademie
De Kinderacademie: ontwikkelings- en leerproblematiek
Adviesrapport / social media / dtp


De opdracht: De Kinderacademie helpen om testleiders en kinderen te werven voor hun onderzoeken. In het adviesrapport wordt beschreven hoe er zowel offline als online campagne gevoerd kan worden, inclusief een social media stappen plan, social media posts, flyers en visuals voor nieuwsbrieven.
Adviesrapport
Het adviesrapport is gebaseerd op de overtuiging dat de samenvoeging van offline en online marketing leidt tot het beste resultaat. In het rapport wordt toegelicht waar deze overtuiging vandaan komt en hoe de combinatie kan worden toegepast op de Bayley-IV-NL wervingsactie van de Kinderacademie.
Social media marketing, e-mail marketing & offline marketing
Om zoveel mogelijk mensen te bereiken is een combinatie van elementen dus van essentieel belang. De elementen Social Media Marketing, E-mail Marketing en Offline Marketing zijn in het rapport uitgewerkt. Daarnaast zijn er voor de Kinderacademie flyers en social media posts opgeleverd.

